قوانین و مقررات
مقررات فروش اینترنتی وارنا شاپ لاهیجان
تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت وارنا میباشد
کاربر گرامی؛
جهت بهرهمندی از خدمات و سرویسهای وبسایت وارنا شاپ لازم و ضروری است که قوانین و مقررات وبسایت وارنا شاپ را مطالعه نمایید. ثبتنام شما بهعنوان کاربر وبسایت وارنا شاپ ، بهمنزله آگاهی از قوانین و مقررات و پذیرش این قوانین است.
خرید آنلاین از وارنا شاپ
خرید آنلاین از وارنا شاپ تنها از طریق سایت 8varnashop.ir امکان پذیر است. فعالیت فروشگاه وارنا در انیستاگرام تنها با اکانت 8varna می باشد.لطفا فروشگاه وارنا را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برند وارنا پیگرد قانونی خواهد داشت.
سیاست قیمتگذاری
• هدف وارنا شاپ این است که کالاها در وبسایت، همواره بر پایه مشتریمداری ارائه شوند، با این حال ممکن است قیمت کالاها به دلیل نوسانات بازار در بازههای زمانی مختلف شامل تغییراتی باشند. بنابراین درنظر داشته باشید که پس از ثبت سفارش و تایید در سایت وارنا شاپ به هیچ عنوان امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
• در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت وارنا شاپ به طوریکه قیمت کالا تفاوت فاحش با ارزش ریالی آن در عرف بازار داشته باشد، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای وارنا شاپ محفوظ است. وارنا شاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را نهایتا طی ۷۲ ساعت کاری به حسابی که واریز وجه از آن انجام شده عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت وارنا شاپ میپذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.
ثبت، پردازش و ارسال سفارشات
• کاربر گرامی؛ تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت وارنا شاپ است.
• پس از ثبت سفارش، امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
• طبق دستور مراجع قضایی، درصورتی که شما بهعنوان کاربر وارنا شاپ سفارشی ثبت نمایید، کالاها صرفا به شما به عنوان خریدار یا تحویل گیرنده معرفی شده از جانب شما پس از ارائه و بررسی اسناد هویتی، قابل تحویل میباشند. وارنا شاپ به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موظف به احراز هویت تحویل گیرنده و تطبیق اطلاعات هویتی درج شده در سایت با اسناد هویتی و تصویر برداری از آن ها در خرید های بیش از صد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان میباشد.
• 48 ساعت پس از ثبت سفارش و تطبیق مشخصات گیرنده با حساب بانکی واریز شده ، کالای فوق ارسال می شود. از صبر و شکیبایی شما سپاس گذاریم. در صورت عدم تطبیق حساب بانکی واریز شده با مشخصات ثبت شده مبلغ واریزی مسدود شده و به مراجعه ذیربط ( مراجع قضایی و پلیس فتا) اطلاع رسانی خواهد شد.
• کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت وارنا شاپ به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار میگیرند. وارنا شاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در وارنا شاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وارنا شاپ محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
• وارنا شاپ تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا سفارشات شما را در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسد، اما در نظر داشته باشید که در ایام خاص مثل اعیاد و جشنوارهها به دلیل افزایش حجم سفارشات، ممکن است ارسال بستهها به طور موقت به طول بیانجامد.
• در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بستهبندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس وارنا شاپ ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
• در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط وارنا شاپ كنترل شده و پس از تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداختهای کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن میباشد.
• در صورت انتخاب روش “پرداخت در محل” امکان لغو سفارش برای وارنا شاپ تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش محفوظ است.
• درصورتی که خریدار مبلغ سفارش را بهصورت آنلاین پرداخت نماید و در زمان تحویل کالا در محل حضور نداشته باشد، جهت ارسال مجدد با خریدار تماس حاصل میشود درصورتی که تا ۲۴ ساعت خریدار پاسخگو نبود حق لغو سفارش برای وارنا شاپ محفوظ است.
خسارت در حمل و نقل
• در هنگام دریافت سفارش، شما بهعنوان خریدار حتما باید بستهبندی سفارش را بررسی نمایید تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل بهصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نمایید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به وارنا شاپ اطلاع داده شود تا وارنا شاپ بتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد.
• در صورت ارسال کالا توسط شرکت های حمل و نقل مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهدهی شركتهای حملونقل و یا بیمهكننده شركت حملونقل میباشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمهی حمل میگردند. وارنا شاپ نیز پیگیر درخواستهای مشتری از شرکت حملکننده خواهد بود.
• خریدار موظف است تا ۲ ساعت پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به وارنا شاپ اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری وارنا شاپ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
• چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص و ایراد فنی باشد و مشتری طبق شرایط ضمانت هفت روزهی وارنا شاپ ظرف 7 روز کاری از زمان دریافت کالا، اقدام به استرداد کالا به وارنا شاپ نماید، هزینه ارسال ناشی از استرداد کالا، بر عهده وارنا شاپ خواهد بود.
• امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و وارنا شاپ از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.